rabiayldrm rabiayldrm Arkadaşlar merhaba ben tekrar test yaptım gözle görülen çok ince kıl gibi bir çizgi var Bu şekilde öğrenen ya da benim gördüğümü gören arkadaşlar var mı 😁 Yorumlarınızı bekliyorum 🫶
sedakyhn rabiayldrm bende görüyorum ince bı cizgi var Benim yaptığım testlerde de ince çizgi olarak çıkmıştı adetime 3 gün vardı kan verdim değerim 11.9 çıktı küçük olduğu içindi siz de bi kan verin inşallah olumlu sonuç alırsınız
Nurellaaaaaaa1212 rabiayldrm ben 5 gün kala saatler sonra cıkan incecik cizgiyle öğrendim canım. Bana hiç yalancı pozitif vermedi kuruma da yapmadı yoksa yoktu hep
rabiayldrm Nesli17 ayy çok şükür Adete 3 gün kaldı ama erken gebelik testi prodoctor Daha koyu mu çıkması gerekirdi diye düşündüm 3 gün kaldığı için
Nesli17 rabiayldrm adetin daha geçmemiş canım böyle çıkması normal yarın yine tekrarla testi bu defa inşallah kopkoyu çıksın
Naarm1na rabiayldrm hayırr normal böyle çıkması ,ben adete 2 gün kala telefon işığı ile zorla görüyodum şimdi daha net belli oluyo
rabiayldrm sedakyhn hayırlı olsun size de Çok teşekkür ederim adeti bekleyeceğim gelmezse vereceğim inşallah test
rabiayldrm Nurellaaaaaaa1212 umarım benimki de öyledir teşekkür ederim hayırlı olsun sizinde rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❣️🫶