Aselinannesi8134 bende çok zorlandım tutulup kalıyordum, rahat kalkamıyosun bacağının üstüne basamıyosun belden ağrı yapıyo 😔 bi süre sonra geçiyor canım benim bi anda kesildi. Ama 15 gün sadece yattım hiç iş yapmamıştım çayımı bile Kayınvalidem getiriyordu önüme.(eşim bedelli askerdeyken onlarda kaldığım zaman ) orda birden kesildi çok şükür 39. Haftadayım hala da yok 🙏🏻 İnşallah tez zamanda senin ki de geçer