Mrvmrv78 Kızlar 5 haftalık hamileyim ama bazen belirtilerim kaynoluyır diye tedirgin oluyorum ara ara kasık ve bel ağrısı oluyor siz hangi haftadasınız ne gibi belirtileriniz var
Mucize0 Mrvmrv78 Canim bende 6 haftalık hamileyim benimde bu zamana kadar çok ağrım olurdu şimdi dahada hafifledi cok az oluyor. Ağrım varken çok üzülüyordum şimdide azalınca neden azaldı diye kaygılanıyorum😊 Bu arada keseyi ve bebeğini görebildin mi acaba
ozwoman Mrvmrv78 her gün her hafta ayrı bir şeyim oluyordu benim sanki tombala çekiyoruz bi hafta midem çok bulanıyorsa öbür hafta kasık ağrısı öbür hafta diş eti ağrısı, bel ağrısı, uykusu vs Hafta mide bulantısı kaldı hala devam ediyor diğerleri azaldı
queenanne1 Mrvmrv78 ben ilk haftalarda bazen hamile olduğumu bile unutuyordum o kadar rahattımki😂 korkmayın güzel düşünün ağrı bulantı olmaması daha iyi🌸
Mucize0 ozwoman 6. Haftada doktorum bebeği göremeyince cok olumsuz konuştu 😔 burda böyle şeyler duyunca cok umutlaniyorum
ozwoman Mucize0 içinizi rahat tutun 8. Haftada görenler var benim ilk muayenem falan da erkendi döllenme zamanıyla alakalı sanırım hepsi