Bir oğlum var çok şükür iyi ki dogurmusum harika bir evlat ❤️ şimdi ikinci bebeğimizi bekliyoruz ilk hamileligimle alakası olmayınca acaba kız mı diye dusunmustuk 13 haftada doktor erkeğe benziyor daha erken demisti 15+3 kız bebek diyince hepimiz çok sevindik bi erkek bi kız iki meyveyi de tadacagiz diye🥰 16+6 hafta da başka doktor yuzde yüz deyince şok oldum kız fikrine çok alışmıştım hatta birkaç post açtım acaba değişen yanılan var mı diye. Fakat alışmam lazım biliyorum da sağlıkla imanla hayırla gelsin yavrum insallah💗 böyle hissetmek çok uzucu dertleşmek istedim sizinle