M_Ahlas Kızlar 38+3 deyim bir kaç gündür uyku hali,iştahsızlık ve buna eşlik eden mide bulantım da var artık. Bebeğim zaten doğum pozisyonunda ahududu çayı,squat ve pilates hareketleri de yapıyorum. Acaba doğum belirtisi olabilir mi bunlar? Siz son haftanızda ne durumdasınız nasıl geçiyor?
Eliffyamann M_Ahlas benimde öyle uzun zamandir kahvaltıyı falan zorla yapıyorum, kasılma çok sık, vajina iğne batması, bulantı, halsizlik, bazen aşırı enerji ama tik yok😢
M_Ahlas AnayimBenAna_ kaç haftalıksınız? hiç enerjim de yok uyku modundayım ve hafif karın ağrısı da var
M_Ahlas Eliffyamann benimde öyle,bi anım bir anımı tutmuyor bazen birden enerji geliyor bazende kıyıya vurmuş fok balığı gibi sadece yatasım.😂 suni sancı yemek istemediğim için bütün tuşlara bastım artık gerisi nasip😂