Kızlar benim son adet tarihim 10 Şubat . Uygulamada bugün 4 haftalık gösteriyor sürekli doktora gitmek istemiyorum gittiğimde hem keseyi görüp hem de kalp atışı duymak istiyorum 7 haftada falan gitsem geç mi kalmış olurum yani erkenden gitmek gerekli mi daha hiç gitmedim