tecrubeliiannee Otururken bisey yok ama hareket halindeyken ve yatinca boğuluyor gibi uykudan kalkıyorum ben böyleysem bebeğime oksijen gidiyo mudur acaba endiseliyim
Deleted33000 tecrubeliiannee bebeğine gidiyordur da canim geçen hafta bende nefes daralması oluyordum gece yatakta dönemiyordum bile doktora gittim cigerlerimde enfeksiyon varmış crp yüksek çıktı antibiyotik kullanıyorum sende bı doktoruna görün derim
Kubra001111 tecrubeliiannee merhaba konuyla alakasız ama bebişin hareketlerini hissetmediğini zaman oluyor mu
MervEslinArden tecrubeliiannee Ah bende öyleyim gidip oksijenimi bile ölçtürdüm beni boğuyolar sanki diyerek herşey normal çıkıyo
tecrubeliiannee Deleted33000 ayy Allah korusun canım ya kadın doğum doktoruna mi soylicem perşembe randevum var herhangi bir hastalık mı geçirdin grip falan ondan sonra mi oldu
Deleted33000 tecrubeliiannee ben acilden girdim ama hamilelik var diye kadın doğuma gönderdiler evdeki herkes gripti ben ayaktaydim ama demekki bende hastaymışim diğerleriyle ilgilenmekten kendim hasta olduğumu anlamadım
tecrubeliiannee Deleted33000 geçmiş olsun canım kalp ve astım rahatsızlığım var zaten bakalım perşembe gideceğim
Deleted33000 tecrubeliiannee sağol canım sanada geçmiş olsun ihmal etme gidince beni de bilgilendirirmisin
Deleted33000 tecrubeliiannee çok sıkıntı cekiyorsan doktor da bilir canım bende o korkuyla gitti belki de normaldir diye ama vücudumu tanıyorum vardı yani sıkıntı haklı da çıktım
tecrubeliiannee Kubra001111 oruç tutuyordum hareketleri yavaşladı baya hissetmedim orucu bıraktım şimdi hissediyorum
Kubra001111 tecrubeliiannee yaa iyi ozaman dün kalp atışını da dinledim uyuyodu galiba ben yine de stres oldum
EbSa Bende 24 haftanın içindeyim ve bir aydır nefes darlığı yaşıyorum ara ara gün içerisinde otururken iş yaparken yatarken çok oluyor sanki aldığım nefes yetmiyor çok can sıkıcı doktora gittiğimde ilk söyleyeceğim bu olacak sanırım 🤦🏻♀️