2bebek-41 24+4 üm bugün ki kontrolde bebeğin baş aşağı durduğunu söyledi ama sorun var gibi değil de normal ölçümler sırasında duruşunu söyledi sekreterine. Erken bir durum mu bu kafama takıldı ilk bebeğimde 35 haftada doğdu
Gizemsli- 2bebek-41 benimde plesanta ön duvarda bebeğin başı aşağıdaydı sanki ultrasonda doktorumda Perinatoloji de bir şey demedi 21 hafta
Ayshababy 2bebek-41 bende 26+5 dün baş aşağı dondunu öğrendim ama zamanan yeniden dönebilirler yerleri daha daralmadı canım korkma Allah’ın izniyle bir şey olmaz ❤️
2bebek-41 Gizemsli- 21 de makat gelişti bugün gittim baş aşağı dedi ilk dogumda erken olunca panikledim bende ☺️
Ayshababy 2bebek-41 kanala yakın olmadı sürece sorun yoktur canım benim ilk hamilelim ama erken baş aşağı doneni çok duydum sonra tekrar 30da makat gelişide olabilir baş aşağı kalmasını istiyorum normal doğurmak için 40 haftayı beklemekte zor 38 gibi gelsin istiyorum 😀
deletedmom43191 2bebek-41 baş aşağı durması sıkıntı değil benim tüm cocuklarim erkenden baş aşağı oldu vakitlerinde doğdular
269522 2bebek-41 yok canım oğlum da o haftalar da baş aşağı dönmüştü sonra hep baş aşağı durdu 38+2 doğdu hiçbir sorun da yaşamadım erken doğum riski falan olmadı çok şükür
2bebek-41 269522 benim ilk i erken ya otomatikman bunda da bi riskim var yani en azından 35 ten önce doğmasın yine de ☺️
RabiaK27 2bebek-41 19 haftadan beri başı aşağıda 24+5günlüğüz bizde sadece baskıyı biraz fazla hissediyorum rahim ağzı uzunluğun iyiyse sorun yoktur
Tugba2794 2bebek-41 benım de erken dönüş yaptı 24. Haftada ondan mı kaynaklı yoksa bebekle mı alakalı bılmıyorum normalden daha fazla asagıya ındı 32. Haftadan berı yatıyorum ani dogum olmaamsı ıcın cunku doktora da soyledım vajınaya cok baskı yapıyo ayaga kalkınca dıye o da ıdare etmen gerekıyor istirahat ederek 35-36 yı tamamla en azından dedı