YncErz 37+3 günlük hamileyim bugün ilk defa beyaz bir akıntı ile karşılaştım sizce dogum belirtisi mi?
Glnsn YncErz beyaz akıntı bildiğim kadarıyla hamilelik boyunca olabilen bir durum. Doğum belirtisi olarak pembemsi ve ya kanla karışık bi akıntı olması gerekiyor🤷♀️
Kumral60 YncErz Bende de geldi bugün aynı günümüz hatta katiydi ama çok azdı araştırdım da nisan değilmiş sanırımm
Glnsn YncErz nişan hafif kanlı oluyormuş doktor öyle söylemişti bana. Ben de hamilelik başından beri beyaz akıntı oluyor. Sancınız var mı hiç ? İnşallah hayırlısıyla rahat bir doğumunuz olur🙏🏻
Aynur_ma Hamileliyin sonlarina yakin akinti fazlalasa bilir ve ya baslaya bilir merak edilecek bir sey deyil. Amma akintinin rsngi yesimilimsiz olursa mikrob olmasina isaretdir o zaman doktora dansiin. Nisan kahverengi akinti oluyo ve icinde kan damlalari oluyor. Nisan olursa kesin anliycaksiniz normal akintingibi olmuyo o rengin cok belirgin farkli oluyor.