Kızlar 28+3 de acile gitmiştim kanamam vardı
Hiç birşey çıkmadı sadece bi sefer geldi o kadar. 4 gün hastanede yattım kontrol amaçlı. Çiğer geliştirici vuruldum 2 doz ne olur ne olmaz diye. Sancım hiç çikmadı acılmam yok. Rahım ağzı 33 mm . Kısalma yok.
Şimdi sabah yine aynı bi sefer geldi o kadar.
Dün misafirim vardı çok ayakta kaldım ondan mı acaba . Progestan zaten kullanıyorum. Ağrım yok , bebeğim güzel hareketli. Napcam bilmiyoum. Kontrolüm cuma günü.
Başına gelen var mı ?