Kızlar 27+1 olduk artık ama bir kaç gündür karnımın sag tarafına toplanıp sertleşiyor karnım sabahları kasık agrısı ile uyanıyorum çok şükür hareketli bir bebek sürekli hissediyorum yani böyle agrılarım oldugunda neredeyse hiç hareket etmiyor üzülüyorum böyle bi durum yaşayıp doktoruna danışan varmı acaba bebegin büyümesi ile normal bişey mi merak ediyorum