Selam anneler bebeğim 9 aylik 4.aydan beri benimle uyumak istedi bazadan korktuğum için yer yatağında yattık 5-6.aylarda atak dönemi geçince tekrar beşiğine almaya calistim gece boyunca uyumadığı oldu aylardır yer yatağının karmaşasindan bıktım usandım bebeğim bir de yastığa tırmanıp dusuyor battaniyeye takılıp dusuyor uyandıktan sonra toplanmadigi 2 dk boşlukta vicdan azabı duyuyorum sonrada nasıl beşiğine geçecek bu yavru şimdi ara ara koyuyorum bi ayağını çıkarıyor bi tırmanıp ayağa kalkıyor orda da güvenli olmucak gibi hissediyorum