[silindi] Haftadan sonra vermenizi tavsiye ederim beni 10+2 de gönderdiler teste numune red geldi yeterli dna bulunamadı diyip tekrar kan istediler 11+3 te tekrar verdim şimdi yeniden sonuç bekliyorum girma eurofins. İki iş olmasın uğraşmayın direkt 11. Haftada verin 10. Haftada çoğu kişiye numune red gelmiş burada sormuştum başına gelen var mı diye
beyazmelegim Sinem2019 Evet özel bir test Türkiye’de sadece Eskişehir’de cüzzi miktara yapılıyormuş ben 7-8 ay evvel 11.500 liraya yaptırmıştım şimdi 15 bin üstü ücret istiyorlar diye biliyorum
asli_13 Hafta itibarıyla yapılır deniyor ama 11 i doldurduktan sonra yaptırmak daha sağlıklı. Dna karışmamış olabiliyor