Rrrrrrrr Hamişler merhaba 🌸 Tam 32. Haftada çalışır raporu aldım Kendi doktoruma muayene olmak için 35+4 ’te ayrılmak istiyorum tam günü gününe aktarılıyor mu yoksa hafta mi baz alınıyor.Bilgisi olan var miiiiii?