Esrayusuf Kızlar ben 15 Ocak'ta kürtaj oldum ve bugün akşam adet olacakmışım gibi sırtım kasıklarım ayaklarım ağrıyor daha erken değil mi 23 gün oldu kürtaj olalı kürtaj sonrası sizlerde böyle oldu mı ne kadar zaman sonra adet oldunuz ? Lütfen bilgi verin enfeksiyon olmaktan korkuyorum 😥
songul123 Esrayusuf geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasin benimkide tam bir ay dolmadan adet olmustum hemen düzene giremeye bilir bi kaç ay olmayanlar dahi oluyor canım stres yapma normal yani
Esrayusuf songul123 çok şükür yA rahatladım valla neyse olayımda rahim filmi çekilicem birde kadın olmak çok zor