busraaa570 Arkadaşlar benim ikinci gebeliğim ilk doğumum sezeryan oldu aradan 3 sene geçti ikinci doğum eylülde olacak doktorum ikinci de sezeryan olur risk alamam dedi ikinci kez sezeryan olanlar doktorunuz 40 haftayı bekletiyor mu ?
Edafmo busraaa570 ikinci sezeryanlarda 40ı bekletmezler. Genelde 38-39 da alıyolar. Benim de ikinci sezeryan daha vakit var ama 38-39 da alırız dedi doltorum
AnayimBenAna_ busraaa570 38+3 e gün verdi benimki. Genelde bekletmiyorlar kafası kanala sıkışabilir diye
bal_14 busraaa570 Benimde 2. Sezeryanım olacak Haziran sonu temmuz ilk haftası gibi doktorum 39 da alıyormuş bebekde müsade ederse bekleyecek 40 a kadar büyük ihtimalle
Rbdrmx @“busraaa570”#p36041304benim ilk hamileligimde 38+3 de doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim 23. Haftamdayim ve çatı darlığı sebebiyle gün aldık sezeryana ♥️ 38+4 de alırız dedi siz nedne ikinciyi sezeryan yapamiyosunuz anlamadım 🤔
Slxkldk Rbdrmx ikinci sezeryan olur demiş doktor. Normal doğum için risk almam demiş. Benim dr 2. Gebeliğim sezeryan olucak daha başımdayız ama bakalım..
Naazli busraaa570 planlı sezaryenlerde 40. Haftayı kaçıncı hamilelik olursa olsun beklemiyorlar zaten. 38 yada 39. Haftada doğum gerçekleşiyor. 2. De hele asla beklemez