Selam kızlar,
Annemde kendimi bildim bileli kronik astım var. Memleketten yanıma geldi ve iki gündür acile götürüyorum geceleri. En kuvvetli ilaçlar,iğneler,buharlar hepsi yapılıyor, ciğerlerinde bir şey kalmadı şükür ama bu kronik öksürük geçmiyor. Bununla ilgili doğum çözüm olarak bitkilerden yararlandınız mı ? Yararlandıysanız bunlar nelerdi? Gidip alacağım. Soğuk sıkım keçi boynuzunu gördüm onuda alacağım. Bu tarz da denediğiniz fayda gördüğünüz şeyleri sizden bekliyorum.