Kızlar merhabalar, 26.haftalık gebeym. Hergün tansiyon takibi yapıyorum genelde 10/6 ya da 11/6 çıkıyordu. Bazen özellikle sabahları 9/6. Ancak 1 haftadır 12/6 görüyorum. Biraz da korktum açıkçası. Strese girdiğimde 13/6 gördüm. Sizce neden bu fark? Sınırın 14/9 olduğunu biliyorum ama bence 12 de benim için yüksek. Hemen buz ve limonlu su yapıyorum ama öneriniz fikriniz varsa söyler misiniz? Doktora gittiğimde hep 11/6 o yüzden bir şey demedi