Hanımlar gebeliğimin 19. Haftasına girmiş bulunmaktayım. Bebek hareketlerini net bir şekilde hissedemiyorum, daha doğrusu ayirt edemiyorum. Soranlara da söylediğim de aa olur mu canım hissetmen gerekiyor felan diyor. 21. Hafta da detaylı ultrasonum var, ama içimi rahatlatamıyorum. Yardımcı olur musunuz??