ayse5487 ucunu az çıkarsanız , gogusunuzun hepsini vermeye çalışın o tutmaya çalışır. Benimde yoktu öyle öyle emmeye çalıştı zamanla çıktı. Hatta yara oldu malesef açıyordu ama yinede emzirdim.
Bebek ağzını tam açıyor araniyor hepsini yuvarlak kısmın verince tutmaya çalışıyor . Şırınga yöntemide denedim öyle de vermiştin. El pompası oluyor ya onunla da çıkarıp vermiştim. Bieaz ugrastiriyor emerse bırakmaz üzülmeyin . Sagarak sütünüzü cogaltin , azalmasin