İnostrol marka kullandım 2 ay 3.kutuma başladığım zaman hamile olduğumu öğrendim 20+2yim suan yeme içme olarak aşırı kendimi kasmadim zaten tip1 diyabetliyim beslenmeme her zaman dikkat ederim öncesinde 11 kilo verdim ama sağlık için verdim gebelik için değil tek önerim sadece kendini rahat bırakmak stres yapmamak ovulasyon takibi yapma ben yapmadığım ayda hamile olduğumu öğrendim