Cansuisci 37+1 doğumumu nasıl hızlandırırım bebeğim 4kg yaklaştı fazlası olursa doktorum sezaryen diyor normal doğum istiyorum
anneoluyorumm13 Cansuisci bebek ne kadar anne karnında olursa onun için o kadar iyi bence gerekirse sezeryan olsun ama anne karnında hergün daha büyük kar bence bebek için
Busranur_mnts doktora danışarak uygun egzersizler hurma tüketimi ahududu yaprağı çayı benim bildiklerim bunlar
Cansuisci anneoluyorumm13 gelişimi tamamlandı bu haftadan sonrası kilo gelişimi vs iri bir bebek olduğu için karında ne kadar durursa bundan sonrası bana risk oluşturucak gibi duruyor bu nedenle çok gerginim hayırlısı inşallah
anneoluyorumm13 Cansuisci inşallah Allah kolaylığını versin çok güzel rahat bir doğum olsun arkadaşım ❤️