S-nur1 Tüp bebek yarın kan testi günüm ve dün 10.günümde akşama doğru yaptığım test ilk test İkinciyi de 1 saat önce yaptım dünkü silik çıkmanın sebebi ilk idrar olmaması olabilir mi🤔