Flora34 Merhaba hanımlar. 28 haftalık hamileyim. Bu hafta karnım çok sivrileşti ve aşağı kaydınsanki biraz. Aşağıya doğru inmeye başladı sanki. Normal mi sizce. Çokta büyük bi karnım yok açıkçası
hicimm Flora34 olabilir doktor herşey yolunda diyorsa bir sıkıntı yoktur benimde karnım sivri baya aşağı doğru kaçıncı haftadasınız acaba?
hicimm Flora34 yazmışsınız haftanızı görmedim 🙈 benim karnımda sivri aşağı doğru ama doktor normal dediyse bir sıkıntı yoktur. Erkek mi bebeğiniz?
Bebeksicimm1 Canım benimde ayni asagiya indi sanki küçüldü gibi bisey oldu bilen var mi hanımlar bide ara ara adet sancısı gibi kısa sancılarım oluyor neden böyle oldu acaba 😟
hicimm Bebeksicimm1 bende de oluyor yalancı sancı diyorlar günde bir kaç kez oluyor. Rahim kendini doğuma hazırlıyormuş. Belden kasığa doğru mu vuruyor ağrı? Kaçıncı hafta sizin?
Bebeksicimm1 hicimm 29+2 canim belden asagi oluyor haftaya kontrolüm var soracam doktoruma normal istiyorum ins olur 🙏☺️