Irem5858 9+2 de çok yoğun kanamam oldu 2 gün sürdü geçti sandım 2 gün daha oldu 2-3 ped dolusu 1 hafta 2 gündür yatıyorum sadece tuvalete kalkıyorum ve günde 2 defa ipneye gidiyorum Duphaston kullanıyorum keseden büyük kanama alanım varmış sizinki hafifse korkmayın ben hala tedirginim 2 hafta dolsun kontrolr gidiyim diye bekliyorum