Valla pozitif mi negatif mi olcak hikayem bilmiyorum ama 2 gün sonra 12 Mart Çarşamba sabahı doğumum var. Çok kaygılıyım. İkinci tecrübem olmasına rağmen korkudan uyku uyuyamıyorum yemeden içmeden kesildim. Belkide araya 6 sene girince unuttum bu duyguları bilmiyorum ama psikolojik anlamda rahatlamaya ihtiyacım var sanırım kızlar yardım edin. Ölcem korkudan.😄