4 aydır gebelik için uğraşıyordum son iki gündür de kaşık ağrısından dolayı gebelik ihtimalini düşünerek bugün doktora gittim reglim düzenli olmasına rağmen ilk ultrason muayenesinde enfeksiyon gördü tahlil isteyip öğleden sonrada alttan muayene yapacağını söyledi daha önce başına gelen oldu mu korkuyorum bi sıkıntım varmıdır yardımcı olur musunuz lütfen bilen varsa eğer