S_Seda00 dedıgım gıbı ılk gebelıkte yaşadığım bır sorundu bu , el ayak karın kaşıntısı özellikle aksam gece daha bır rahatsız edıcı oluyordu karacıger değerlerımde yukselme yaşandı kolestaz tanısı aldıgım için nidicard başlatmış doktorum hemen.
Aksatmadan kullanmıstım cunku bana bebegın hayatını tehdıt eden bır sey oldugunu soyleyınce hapları daha ozenlı yutmuştum oncesınde yutmak ıstemedıgımı soylemıstım bebegıme bır sey olursa zarar gorurse bu ılactan dıye korkmustum ama sonuc olarak yutmazsam zarar gorecegını soylemıstı