Esma5825 Hanımlar merhaba Ben dün progestan kullandım bu sabahta kahverengi bir akıntı ile karşılaştım. İlacı 2-3 haftadır kullanıyorum ama ilk kez böyle bişey oldu. Siz yaşadınız mı böyle bir durum? 😔
Edirefp Esma5825 evet canım ben yaşıyorum aynı şeyi. Progestan kullanmaya başladıktan bi kaç gün sonra arka arkaya 2 gün kahverengi akıntı oldu acile gittik kanama alanı yok bebek iyi dedi. Bi hemşire arkadaşımda içerde kalan pıhtılaşmış kan olabilir demişti. Geçmiş olsun korkmayın.