Benim kocam , kaynanam ve teyzelerinden ne duyarsam sorgusuz inanıyor onlara geçen de teyzeler kendi arasında şeker yüklemesini saçma bulduklarını gereksiz yok şeker hastalığı yapıyormuş falan diye bunun yanında konuşunca bu da etkilendi demekki , şeker yüklemesi zamanım geldi yok yapma , yapmıcaksın mesuliyet bana ait bilmem ne diye beni sinir etti herseye maydonoz bi adam ya erkekler böyle şeylerle ugrasır mı bana saçma geliyor tamam ilgili olsun da bu kadarı da sacma geldi yani doktor yap derse yapıcam mecbur yani tatlı dille konuşup yapcak bisey yok.