gbdl2023 hamileliğin başında birde sonunda yani şuan grip olmustum basında bol bol sıvı alarak atlattım yani çorba,su,portakal suyu kendim sıktım bol bol meyve C vitamini içeren özellikle ancak ilk haftalarda böyle yapabilirsin çok birsey vermiyorlar dün hastaneye gittim 37+5 im suan dünde antibiyotik verdi bana çok ağır atlatıyorum diye ilk zamanlar kendine iyi bakman lazım canım bol sıvı yardımı ile atabilirsin vücuttan geçmiş olsun 😘😘