MhysaTheGreat evet bana da garip geliyor belki bir anda dönecek ve doğumu başlatacak hadi hemen 38de alalım demek doktora ayar oldum bu yüzden kontrole gitmek istemiyorum 41de bile dönmese sezeryanla alırsın bir insanı niye sık boğaz eder ki sırf işine geliyor diye bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum çünkü içerde bebek hiç durmuyor döne döne hissediyorum