Anniskoo1 seni çok anlıyorum benim de panik bozukluğum + şiddetli anksiyetem var. Günlerim zor geçiyor 26.haftamdayım, çalıştığım için ekstra zor. Ben genellikle akşamları nefes egzersizi yapıyorum çok iyi geliyor. Gece çarpıntılarım oluyordu dün pasiflora şurup yazdırdım. Allahın izni ile şu süreci bitirelim