Eylulasyamom 24 haftadayız saç kestirip boyatmak ıstıyorum. İlk kızımda yapmadım hurafelere inanarak birazda kendımı çok bakımsız hissediyorum düşünceleriniz nelerdir sizler yaptırdınız mi?
Gokturkmom_ Eylulasyamom Saç kestirdim ama boyatma taraftarı değilim.Boyanın hem kokusu hem teması olmamalı.
KumpirsMom Eylulasyamom ben saç kestirdim ama boyatmadım çünkü en ufak ihtimale bile değeceğini düşünmüyorum doğumdan sonra boyayacağım