Bu gece 40 haftalık olduk ve kızım geliyorum anne dedi. Sancılarım başladı sabah 6 buçukta hastahaneye geldik. Ne olur dua edin kızlar su gibi aksın doğumun. Evde bekleten bir evlat daha olunca nasılda zor oluyormuş böyle anlatamam. Rabbım tüm isteyenlere tattırsın annelik duygusunu. Allah rızası için bana dua edermisiniz