Toprakayln Merhaba arkadaşlar ben şubat 3 de doğum iznine ayrıldım ancak ocakta sigortamı 16 gün eksik yatırmışlar böyle bişey olabilir mi ? Maaşımı tam almıştım halbuki ve bu konu benim alacağım doğum parasını etkilermi
Busraa_38 Toprakayln maaşınızı tam aldıysanız nasıl eksik gün gösteriyorlar sonuçta yatan sigorta ile maaşın tutması lazım?
Nur1126 Toprakayln etkilemez bende sizin gibiyim bende 28 nisanda izne ayrilicam ve eksik yatan günlerim var geriye bakılarak 90 günün yatması lazım iş çıkışı verilmemesi lazım
Busraa_38 Toprakayln raporu bilmediğim için birşey diyemem bende muhasebeciyim biz genelde raporda doğum öncesi mi doğum sonrası mı ona bakarız doğum öncesi çalışabilir raporu mu mesela çalışamaz raporu mu birçok nokta var siz bi sorun muhasebe kısmına
Toprakayln Busraa_38 merhaba muhasebeci olduğunuz için sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim. Aslında 32 den 34 haftaya kadar çalışır raporu almıştım ama muhasebeci onu çalışamaz olarak girmiş düzeltilebilir mi bu durum
Busraa_38 Toprakayln eksik gün olarak bildirmiş ise düzeltmesi gerekir ek belge olarak düzeltebilir çünkü firmayada ceza gelebilir eksik gün yok ama eksik bildirmiş