Ela_0066 Kızlar ameliyat tarihinizde istediğiniz doktormu ameliyata giriyor yoksa nöbetçi kimse omu ameliyatı yapıyor birde sondayı odadamı takıyorlar yada uyuşturdukdan sonra ameliyathanedemi takıyorlar
Asi_07 Ela_0066 bana başından beri takipli olduğum doktorum girdi sondayı ameliyat öncesi taktılar ama hiç korkulacak gibi değildi en ürktüğüm şey oydu benim
seyma0661 Ela_0066 bize doktorum gün verdi ve ameliyata kendisinin gireceğini söyledi zaten ameliyat gününe veriyorlar genelde. Ama sonda konusunu bilmiyorum bazen ameliyathaneye girmeden önce takıyorlar bazen uyuştuktan sonra. Perşembe günü deneyimleyeceğim artık 🫣🤣
Edanursoylu Ela_0066 Şehir hastanesinde olacağım doktora bizzat sordum o gün nobetci kimse o yapar demişti. Ancak sondayı bilemiyorum🌸
deletedmom43191 Ela_0066 senin doktorun giriyor sezaryene ve odaya yatış için geldiğinde takılıyor sonda geçen hafta doğum yaptım yanımda yatan kişi sezaryen olacaktı odaya geldi nst bağlandı uyusturulmadan sondasi takıldı 1 2 saat sonrada ameliyata gitti
Ela_0066 seyma0661 benimde tek korktuğum şey o ilk doğumum özeldeydi çıkarılırkende takıılırkendenuyuşyktum hissetmedim ama birinin doğum hikayesinde çook kötüydü uyuşturmadan taktılar oda falan yazmıştı 🤦🏻♀️
Mineeee14 Ela_0066 uyuşturulmadan takılmıştı benim çok çok az bir yanma oluyor o kadar aman aman bir ağrısı yok hiç yok hatta
Esrakzly Ela_0066 eğer planlıyorum surejli muayene olduğun doktor giriyor ama mesela gece suyun geldi bebek ters yada kordon dolanmais var bebegin acil sezeryan olması lazım o gün ki doktor alır nirmal doğumda da aynı şekilde o gün kim varsa planlı sezeryanda kendi doktorun girer