Melissaa99 Kızlar son adetim 6 şubat 30 günde bir olduğum için hedaplrıma göre 12 13 gibi olmam gerekiyordum bugun akıntım geldi silincede kan geldi sıtandart regl gibi yani yerleşmede kan olmuyor değilmi gelmemesi gerekiyordu
duygusuz__01917722 Melissaa99 canım yerleşme kanaması çok hafif kan gelir senin ağrın falan var mı bence sen adet olacan çünkü çok fazla gelmez diye biliyorum ben test yapsaydın ya bari ben de 2 Şubat‘ta adet oldum en son bugün mesela ağrım var bugün yarın olurum pcos var bende düzensiz oluyorum
Busranur_mnts Melissaa99 eğer devamı gelirse regl sökülüyordur bekleyin 1 2 gün sürerse ya da 1 2 defa gelirse bi test yapın
Nurbl Benimde bat 14 dün çok sancılandım yapışık pembemsi kahve akıntı geldi baya baya dün akşam oldu böyle olunca hemen adetim sökülür ağrı da akıntı da kesildi bakalım ne olacak test yapmak istemiyorum hiç