Ben 3. Trimestera girdim gireli uyuyamıyorum ne yesen degıl yemesemde gece yanmalarım çok fazla ama kendıme dayan dıyorım az kaldı 37+3 güzel kızıma kavuşmaya inşallah kavuşunca geçecek elma soğuk sut tahin iyi geliyordu bana bide doktora söylerseniz şurup yazar faydasını görürsünüz inşallah