highlighter1010 Merhaba Hani gebelerde 8-9. aylarda bir enerji patlaması oluyor elleriyle yeri siliyorlar falan :) ilk gebeliğimde öyleydi ama ben kolumu bile kaldıramıyorum 35.haftadayız erken mi benim gibi olan var mı çok yorgunummm🥲
seyma0661 highlighter1010 benimde uzun zamandır içimden hiç bişey yapasım gelmiyor 39 haftalık olduk tuvalet mutfak ve yatak odası dışında biyere gidesim yok😂 Biraz yürüsem dışarı çıksam çatı dedikleri yer ağrıyor onun için en güzeli yatmak. Doğuma da 2 gün kaldı😂
esrasavas highlighter1010 biz de 35 olduk ay tam bi enerji patlamasi geliyor bana hemencik yapıyorum ama sonrasında aşırı bir yorgunluk sürekli uyku hali
highlighter1010 seyma0661 maşallah sağlıkla kucağınıza alın sizin baya da yakın olmadı mı hiç enerji patlaması 😅 demir değeriniz nasıl
seyma0661 highlighter1010 demirim gayet güzel sadece b12 bi tık düşüktü 😂 enerji patlaması filan yok yaa aslında fazla kilo da almadım ağırlaşmadım öyle ama bilmiyorum bu enerji gelenlere çok özeniyorum 😂 umarım doğumdan sonra gelir hiç sanmıyorum ama
highlighter1010 esrasavas azıcık da olsa enerji patlaması olsun nasıl isterdim 😅 hala işe de gidiyorum çok zor 🙂