15 haftalığım ve yaklaşık 1 aydır döküntülü kaşıntı problemi yaşıyorum. Doktorum hamilelikle ilgili olmadığını alerji olduğunu söyledi. Normalde hiç alerji hikayem yoktur. Cildiye doktorunun verdiği kremlerle 1 haftada kaşıntım geçmişti. Kortizonlu krem olduğu için 10 gün kullanabildim. Herşey yolundayken şimdi kaşıntım tekrar başladı özellikle göğüs ve bel bölgesinde. Ne yapacağım benimle aynı durumu yaşayan var mı?