queenanne1 bende o haftalarda ağrı yaşıyordum doktorumdan magnezyum istedim 35.haftama kadar kullandım. İlacı bırakmama rağmen şuan daha iyiyim. Sanırım o haftalarda karın büyüdükçe vücut onun taşımaya çalışıyor ve haliyle de iş bile yapmasa insanın vücudu, bacağı, beli ağrıyor. Her gün 1 şişe maden suyu da için mutlaka