86 ile hamile kaldım ilk zamanlar özellikle canım tatlı yemek istemiyordu midem bulunuyordu şekerden. Ye tatlıyı doğur atlıyı tezini çürüttüm😅 37 haftada 91 kilo oldum ve bebiş de maşallah 3 buçuk kilo 🙃 göbeğim de aman aman çıkmadı zaten göbekli hamile kalmıştım bebeğe dönüştü 🤣 şimdi 37+4 olduk bakalım kaç kilo ile tanımlayacağız. Hep 100ün üstüne çıkacağım ve veremeyeceğim diye korkuyordum çok şükür öyle bir şey olmadı . Bi tık nefes problem oldu çabuk yoruluyor nefes nefese kalıyorum, bu aralar bir de tansiyon sorunu var ama kiloyla ilgi diyemem ona 😶🌫️