Merhaba hanımlar. Benim bu ay adet tarihim 4 ü veya 5 olması lazımdı . Ben 2 sinde ve 6 sında bebek denedim olursa olur diye . 1 haftaya yakın gecikmem var ama 2 ay öncede uzun bi gecikmem olmuştu Sizce olur mu . Pcos olanlarda geç yumurtalamadan kaynakı olabilir demişti biri bende de pcos var . Olabilir mi sizce . Keşke olsa 🥰