Ne yapsam rahatlar çok az ıhlamur verdim
Calpol zaten veriyorum bide dişleri çıktı 4 tane daha da çıkıcak sanırsam oda zorluyo
Karanfil zeytınyağ yapıp damaklarına sürüyorum biraz rahatlıyo başka aklıma hiç bişey gelmiyor uyumadık gece sürekli burun akıntısı var