Kızlar ben yaklaşık 2 senedir beko çamaşır makinesi kullanıyorum ama o kadar mağdurum ki anlatamam. Özellikle siyahlar tüy, toz içinde çıkıyor ve giysiler yıpranıp tiftikleniyor. Her türlü yolu denedim makineye atmadan önce makineyi boş çalıştırdım, sürekli kazan temizleyici kullanıyorum ama zaten sıfırken de böyleydi, atmadan önce çamaşırları silkeliyorum vs. ne yaptıysam olmadı. Öğrendim ki bu modelde herkesin yaşadığı bir sorunmuş bu, zaten satıştan kaldırmışlar. Ben de yeni bir makine arayışındayım. Çamaşır makinesinden memnun olanlar varsa marka model paylaşabilir mi? Kurutmalı makineler de olur💗💗💗