Suskn Sezaryan ile doğum yapicam 2 sezaryan ile doğumum var ikisinde de kopile bayıltarak oldum şimdi belden asaya iğne vurup dedi doktor korkuyorum birde şekerim yüksek napsam
Esrabak Suskn belden aşağı yaptır bence benimde ilki genel iki tane spinal oldum çok rahat geçti genelde sancı ile uyanıyosun 😔🙏🏻💐
rabisylmzz Suskn benimde 2 doğumum genel anestezi oldu bu seferkini doktor bana bıraktı ne istersen dedi ama cesaretim yok belden uyuşmalıya aslında dirayetliyim ama panik olurm diye düşünüyorum 🤔
Hamiayto arkadaşım belden oldu baş ağrılarında komaya giriyor boyundan tutuyor ağrı dayanamıyor iki se derdim acile göturuyoz
Esrabak rabisylmzz cesaret iğnesi sakinleştirici yapıyorlar yoksa kim izler allah aşkına istediğin kadar güçlü ol😂bu arada baş ağrısı felan kahve içersen bol bol olmuyo cnm bildiğim kadar😘ben hiç yaşamadım inşallah 3. Spinalde de yaşamam😍