Sevimlianne_adayi Bihterziyangil ilk yaptığında birşey yoktu baya sonra baktım gölge gibi çizgi var resimlerde çıkmıyor ama ben görebiliyorum sabah tekrarlıcam
Bihterziyangil Sevimlianne_adayi insallah pozitiftir dedigim gibi ben hicbisey görmedim yaptigimda sizin ki de kuruma degildir insallah hayirli haberler verirsiniz