AnayimBenAna_ Ceyceyyyy evet bende şaşırıyorum başkasından duysam gülerim ama yaşayınca inanıyor insan 😊
zynpknt Ceyceyyyy umarımm yani bacağında küçücük çilek olursa da tatliş bişey sonuçta ama tabi inşallah olmaz😂😂
zynpknt Ceyceyyyy bir de gizli bir şeyler yenmezmiş biz pazarcılık yapıyoruz bi abi yanımdaki abiye bişey getirmişti ama o da birine götürcekti benim canım çok istemişti annem abiyi aratıp izin almıştı bunla ilgili örnekler çok sanırım bu doğru bişey😂
zynpknt AnayimBenAna_ evet izinsiz bişey yenmezmiş hem çocuktan haram lokma geçmesin diye sanırım☺️ helal eden olur etmeyen olur sonuçta bilemeyiz
Ceyceyyyy zynpknt Evet bacak vs sorun olmaz da yüze dikkat etmek lazım Ama çoğu kişi hamile olduğunu bilmeden önce dokunur
Ceyceyyyy zynpknt Tabi hiç bilmediğim bir yer için öyle ama annemin kaynanamın babaannemin evinde yerdim 😆😆
zynpknt Ceyceyyyy ben öyle de yemiyodum sonra annem dediki benim evimde bana sormadan her şeyi yiyebilirsin dedi zaten şuan annemde kalıyorum her şeyi yiyorum😂😂
zynpknt Ceyceyyyy artık zaten çok erken öğreniyoruz bir de kalp atışı oluşana kadar zaten gebelik tam oluşmuş sayılmıyor ☺️ dinen de böyle mesela organları vs oluştuysa doğmasa bile fitre vermek gerekiyor ama oluşmadıysa işte 3-4 haftalıksa gerekmiyormuş
Angel19 AnayimBenAna_ ohh afiyet olsun :) annemden sonra yemedim canım çekerse çatalla yerim artık :))
Ceyceyyyy Angel19 Ben de arkadaşım için sordum ben de gebelik istiyorum inşallah Allah nasip eder iki kere düşük yaptım