cakethesel Hanımlar kaygılarınız var mı? Varsa nasıl başa çıkıyorsunuz? En ufak bir şeyi dallandırıp budaklandırıp büyütüp kendime dert ediyorum,artık cok yoruldum.Bi yandan karnımdaki bebeğide kaygılandırıyorum diye cok üzülüyorum ama elimde değil.😔😔😔****